2007-07-01

Mina inlägg i Kristianstadsbloggen

Sedan i januari har jag mest skrivit i Kristianstadsbloggen.
Inläggen där har handlat handlat om:
metoder för att göra sin röst hörd på nätet, om G8-mötet i Rostock, mina erfarenheter av psalmsång från grundskolans lågstadium, budskapen i 1:a maj-tågen i Kristianstadsbloggen, bloggens debattmöte om utförsäljning om utförsäljning av allmännyttan och Absolut, en bokrecension av boken "När jag letar efter Max" av Sanna Wallin, min livsssyn, olika slags bloggar, ett offentligt möte mot USA:s krig, lagförslag mot att ragga barn på internet, klimatförändringarna, sabotageaktioner mot exploatering på Island och ett boktips om ett boktips om att växa upp hos ett isolerat regnskogsfolk. Inläggen finns på:

http://www.kristianstadsbloggen.se/author/louise/

1 kommentar:

Kaffebönan sa...

Hallå där..
Hittade dig på Kristianstadskartan..
Jag ser du skriver i K-bloggen, ska verkligen gå in dit och kolla nu. Jag är själv oxså från trakten:-)
Tjingeling o ha de fint i vår bygd som denna dag är så gråmulen och tråkig/Pialotta
http://kafferasten.blogg.se